Fredag?

Publicerat: 07 November, 2014 - 07:55 / Allmänt

What, redan? Känns som att dagarna bara rusar förbi. Men det blir väl så nu mot vintermånaderna, tråkigt bara med allt man inte hinner med innan solen går ned.

Anyway, idag ska jag först skärpa till mig och jobba stenhårt veckans sista timmar jag är redo med hörlurar och tuggummi. Sen ska jag utt till stallet, klappa & borsta henne riktigt fin idag! 
Sen ska jag rid ett ganska lätt pass med fokus på traven och att hon inte petar in nosen utan bär sig "ovanför benen" alldeles själv. Det är så viktigt att växla lägen och jobba i olika form så att de bygger muskler lverallt och får en stadig grund att stå på. Sedan ska jag skynda mig hem då det är fullt ös i helgen. Halloweenkväll på stallet, träning och ev. ytterligare provridning! 

Det är mycket att planera nu men just i dag känndes allt sådär extra bra! Igår var jag på stan med mamma. Innan hade jag också hunnit med att köpa lite nödvändiga saker. Ett block och föddlsedagspresent till min vän som fyller år i nästa vecka. Men mer kan jag inte säga ju...

Hörni, nu ska jag låta er sätta igång med era fredagsbestyr och kicka igång eran fredag, så kikar jag in här sen, deal?!

//Fanny
Postat av: J

ska du köpa en till häst? Tacksam för svar!

2014-11-09 @ 10:43:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: